Darmowa dostawa do Paczkomat® od 100 zł.

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Na zgłoszenie zwrotu w naszym sklepie masz 14 dni od dnia otrzymania produktu.

Aby przesłać prośbę o zwrot, kliknij ikonę profilu w nawigacji sklepu lub przejdź do Konta klienta, a następnie poproś o zwrot.

  1. Zaloguj się do konta klienta:
    a. W polu E-mail wprowadź swój adres e-mail, a następnie kliknij przycisk Kontynuuj.
    b. Na swoją skrzynkę e-mail otrzymasz wiadomość e-mail z naszego sklepu i skopiuj sześciocyfrowy kod weryfikacyjny zawarty w wiadomości e-mail.
    c. Wróć do sklepu internetowego, a następnie wprowadź sześciocyfrowy kod weryfikacyjny.
  2. Kliknij zamówienie, dla którego chcesz zgłosić zwrot.
  3. Jeśli zamówienie zawiera więcej niż jedną pozycję, wybierz pozycje, które chcesz zwrócić.
  4. Wybierz powód zwrotu i dodaj notatkę dla sklepu. Podawanie przyczyny zwrotu nie jest wymagane, jednak umożliwia na rozwój i weryfikację produktów i marek w naszym sklepie.
  5. Kliknij przycisk Zażądaj zwrotu.

    Będziemy musieli zatwierdzić zwrot w naszym systemie, jednak jest to tylko formalność. Od razu po wysłaniu zgłoszenia zwrotu możesz wysłać do nas swój zwrot.
  6. Zapakuj bezpiecznie produkt w kartonowe pudełko, a na pudełku lub etykiecie zwrotnej napisz "ZWROT - numer zamówienia", np. ZWROT - #1001. Poprawne opisanie zwrotu przyspieszy weryfikację przesyłki.
  7. Wyślij paczkę dowolnym kurierem na adres:
    Shelter, Ślężna 146, 53-111 Wrocław, Polska (+48 71 307 04 08 / info@shelter.pl)

    Po otrzymaniu zwrotu postaramy się jak najszybciej obsłużyć zwrot.

    Jeśli zwrot zostanie przyjęty, środki zostaną zwrócone na konto, z którego dokonano zakupu.

Reklamacje

Jeżeli pojawiłaby się sytuacja, że nasz towar posiadałby uszkodzenia lub z czasem się popsuł to przysługuje Ci możliwość reklamacji. W tym celu prosimy o wypełnienie specjalnego formularza reklamacyjnego

Formularz reklamacyjny