Darmowa dostawa do Paczkomat® od 100 zł.

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Na zgłoszenie zwrotu w naszym sklepie masz 14 dni od dnia otrzymania produktu.

Aby przesłać prośbę o zwrot, kliknij tutaj lub w przycisk poniżej, a następnie zgłoś chęć dokonania zwrotu.

  1. Zaloguj się używając maila podanego podczas składania zamówienia:
    a. W polu E-mail wprowadź swój adres e-mail, a następnie kliknij przycisk Kontynuuj.
    b. Na swoją skrzynkę e-mail otrzymasz wiadomość e-mail z naszego sklepu i skopiuj sześciocyfrowy kod weryfikacyjny zawarty w wiadomości e-mail.
    c. Wróć do sklepu internetowego, a następnie wprowadź sześciocyfrowy kod weryfikacyjny.
  2. Kliknij zamówienie, dla którego chcesz zgłosić zwrot.
  3. Jeśli zamówienie zawiera więcej niż jedną pozycję, wybierz pozycje, które chcesz zwrócić.
  4. Wybierz powód zwrotu i dodaj notatkę dla sklepu. Podawanie przyczyny zwrotu nie jest wymagane, jednak umożliwia na rozwój i weryfikację produktów i marek w naszym sklepie.
  5. Kliknij przycisk Zażądaj zwrotu.

    Na twój adres email zostanie wysłany mail potwierdzający otrzymanie zgłoszenia zwrotu.
    Od razu po możesz wysłać do nas swój zwrot.
  6. Zapakuj bezpiecznie produkt w kartonowe pudełko, a na pudełku lub etykiecie zwrotnej napisz "ZWROT - numer zamówienia", np. ZWROT - #1001. Poprawne opisanie zwrotu przyspieszy weryfikację przesyłki.
  7. Wyślij paczkę dowolnym kurierem na adres:
    Shelter, Ślężna 146, 53-111 Wrocław, Polska (+48 71 307 04 08 / info@shelter.pl)

    Po otrzymaniu zwrotu postaramy się jak najszybciej obsłużyć zwrot.

    Jeśli zwrot zostanie przyjęty, środki zostaną zwrócone na konto, z którego dokonano zakupu.
Zgłoś zwrot

Uwaga! Zwrotu nie można zgłosić bezpośrednio z poziomu Konta Klienta. Aby go dokonać, prosimy o zalogowanie się za pomocą jednorazowego hasła wysłanego na e-mail, po kliknięciu w powyższy link.

Reklamacje

Jeżeli pojawiłaby się sytuacja, że nasz towar posiadałby uszkodzenia lub z czasem się popsuł to przysługuje Ci możliwość reklamacji. W tym celu prosimy o wypełnienie specjalnego formularza reklamacyjnego

Formularz reklamacyjny