Darmowa dostawa do Paczkomat® od 100 zł.

Zgłoszenie reklamacji

Najczęściej zadawane pytania:

Co powinna zawierać poprawna reklamacja?

Najważniejsze są dla nas dane kontaktowe, dane zamówienia i szczegółowy opis usterki wraz z ewentualną dokumentacją fotograficzną. Dokładny opis i uzupełnienie wszystkich danych pozwoli nam znacznie skrócić czas rozpatrzenia reklamacji.

Kiedy zgłosić reklamację?

Reklamacje dotyczące brakujących towarów oraz ich uszkodzeń należy zgłosić niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki lub ich wystąpieniu.

Czy mogę od razu wysłać przesyłkę w ramach reklamacji?

Prosimy o wstrzymanie się z wysyłką reklamowanego produktu do momentu nawiązania kontaktu z naszym specjalistą ds. reklamacji. Po zgłoszeniu formularza reklamacyjnego nasz konsultant niezwłocznie nawiąże z Tobą kontakt w celu rozwiązania zgłoszonego problemu , co pozwoli na dalsze procesowanie reklamacji.

Na jaki adres trzeba wysłać reklamowany produkt?

Przesyłkę należy przesłać na adres: Shelter.pl, ul. Ślężna 146, 53-111 Wrocław.

Czy muszę coś załączać do przesyłki?

Prosimy o umieszczenie w przesyłce prostej informacji "Reklamacja - [Numer RMA]".

Jak długo będę czekać na rozpatrzenie reklamacji?

Sprzedawca ustosunkuje się do zgłoszonego przez Kupującego żądania (reklamacji) w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia żądania, w przeciwnym razie uważa się, że żądanie uznano za uzasadnione i zwróci Kupującemu kwotę żądania w terminie 7 dni roboczych. W praktyce jednak robimy wszystko co w naszej mocy i załatwiamy sprawę znacznie szybciej.