Dostawa i zwroty

Dostawa

Dostawa jest realizowana jedynie na terenie Polski i jest oferowana dla bezpieczeństwa przesyłki i wygody Zamawiającego poprzez następujące usługi:

Kurier DPD
- Maksymalna dopuszczalna masa: 50 kg
- Maksymalne dopuszczalne wymiary: najdłuższy wymiar do 175cm, a suma trzech wymiarów 300cm

Kurier DHL
- Maksymalna dopuszczalna masa: bez limitu
- Maksymalne dopuszczalne wymiary: bez limitu

Kurier Inpost
- Maksymalna dopuszczalna masa: 30 kg
- Maksymalne dopuszczalne wymiary: najdłuższy wymiar do 120cm, a suma trzech wymiarów 220cm

Paczkomaty InPost
- Maksymalna dopuszczalna masa: 25 kg
- Maksymalne dopuszczalne wymiary: 41 x 38 x 64 cm

Kurier 48 Poczta Polska
- Maksymalna dopuszczalna masa: 20 kg
- Maksymalne dopuszczalne wymiary: 40 x 50 x 60 cm

Odbiór w Punkcie Poczta Polska
- Maksymalna dopuszczalna masa: 30 kg
- Maksymalne dopuszczalne wymiary: najdłuższy wymiar do 150cm, a suma trzech wymiarów 250cm

W związku z naszą polityką koszt wysyłki na terenie Polski dla wszystkich zamówień drobnych jest Paczkomatami Inpost bezpłatny. Pozostałe zamówienia powyżej 500 zł są bezpłatne każdym przewoźnikiem (DPD, DHL, InPost, Poczta Polska lub Paczkomat Inpost) i wszelki koszt zostanie pokryty przez Sprzedawcę.
Firma kurierskaRodzaj dostawySposób płatnościZamówienie poniżej 500 zł*Zamówienie powyżej 500 zł
KurierPrzedpłata15,99 złBezpłatnie
KurierPrzedpłata16,50 złBezpłatnie
KurierPrzedpłata16,50 złBezpłatnie
PaczkomatyPrzedpłataBezpłatnieBezpłatnie
KurierPrzedpłata14,90 złBezpłatnie
Odbiór w PunkciePrzedpłata14,90 złBezpłatnie
*Cena za wysyłkę zależy przede wszystkim od jej wagi. Dla celów porównania użyliśmy standardowego porównania dla paczek o wadze do 10kg.

Zwroty

Jeśli dokonałeś zakupu w naszym sklepie internetowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami masz prawo zwrócić towar bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.

Jeśli chcesz skorzystać z takiego prawa, wystarczy, że wyślesz do nas stosowne oświadczenie. Możesz to zrobić na dwa sposoby:
- Wysyłając towar wraz z wydrukowanym i wypełnionym oświadczeniem drogą pocztową na adres: Shelter.pl, ul. Saperów 20, 53-151 Wrocław.
- Wysyłając najpierw wiadomość e-mail z uzupełnionym załącznikiem na adres info@shelter.pl, a następnie dosyłając zwracany towar na powyższy adres.

Formularz zwrotu towaru możesz znaleźć pod poniższym linkiem:
Formularz zwrotu

Reklamacje


Jeżeli pojawiłaby się taka sytuacja, że nasz towar posiadałby pewne uszkodzenia (czego absolutnie się nie spodziewamy!) to możesz go zareklamować postępując z produktem w następujący sposób:

1. Reklamacje dotyczące wad Towaru Konsument powinien kierować w formie elektronicznej na adres sprzedawcy: info@shelter.pl

2. Reklamacja powinna zawierać następujące szczegóły:
- Imię i nazwisko,
- Adres konsumenta,
- Datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- Przedmiot reklamacji,
- Opis wady Towaru,
- Żądanie konsumenta,
- Ewentualną dokumentację fotograficzną.

3. Reklamacje dotyczące brakujących towarów lub ich uszkodzeń należy zgłosić niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki.

4. Do czasu zamknięcia postępowania reklamacyjnego należy bezwzględnie zachować wszelkie reklamowane towary. Prosimy również o zachowanie kartonu, w którym zostało dostarczone reklamowane zamówienie.

5. W przypadku otrzymania wadliwego lub niezgodnego z zamówieniem towaru Kupujący powinien niezwłocznie zawiadomić o tym sprzedawcę, który niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.

6. Przesyłkę należy opatrzyć informacją: „REKLAMACJA TOWARU” i przesłać lub dostarczyć osobiście na adres: Shelter.pl, ul. Saperów 20, 53-151 Wrocław.

7. Kupujący jest zobowiązany do zabezpieczenia przesyłki zgodnie ze standardami stosowanymi przez Sprzedawcę.

8. Sprzedawca ustosunkuje się do zgłoszonego przez Kupującego żądania (reklamacji) w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia żądania, w przeciwnym razie uważa się, że żądanie uznano za uzasadnione i zwróci Kupującemu kwotę żądania w terminie 7 dni roboczych.

9. W przypadku uznania reklamacji za nieuzasadnioną lub stwierdzenia uszkodzenia towaru z winy Kupującego, Sprzedawca nie zwraca Kupującemu uiszczonej ceny za towar.

10. Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania zgodnie z żądaniem Konsumenta.

0